tirsdag, januar 01, 2008

Velkommen til 2008


Godt nytår, til jer alle derude i blogland.
Vores nytårsaften forløb ganske stille og rolig, da undertegnede skulle møde i dag på arbejde kl. 6.45. Derfor var det begrænset, hvor meget der blev drukket af den gode rødvin og champagnen senere på aftenen. Vi havde en meget hyggelig aften, hvor far og søn var optaget af en Lego Star Wars model der skulle bygges og jeg hyggede mig med strikketøj og Olsen Banden i tv. Der var en ro og harmoni over den lille familie og det nød vi alle tre.
Vi er nu klar til at tage imod det nye år og jeg er spændt på hvad det byder. Jeg håber at jeg i år, vil finde mit drømmejob, jeg vil gøre hvad jeg kan.

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Også godt nytår til dig, Bebiane.

barb michelen sagde ...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is