torsdag, januar 10, 2008

Model Bette


Billedet af min Bette blev ikke så godt, det er mørkt i vejret i dag, så det er næsten umuligt, at få et ordentlig billede.
Nå, men her er altså Bette i str. 3-6 mdr. der er brugt ca. 140 gram af Brugsens eget strømpegarn og opskriften er fra Design Club.
Jeg vil ærligt indrømme, at jeg var dybt skuffet over garnet, da jeg havde vasket den første gang, den var tynd og slasket.......men .....men efter at den havde ligget på et håndklæde og tørre, var det som om, at uldgarnet havde trukket sig sammen og den var blevet fast og dejlig blød. Jeg er sikker på, at den bliver modtaget med glæde i Nordjylland :-))

6 kommentarer:

Tina sagde ...

Godt den trak sig sammen igen :) For den ser godt nok lækker blød ud på billedet :)

Tineke sagde ...

Den blev da rigtig fin, mon ikke modtager bliver superglad for den søde Bette!

Knuser, Tineke

Karina sagde ...

Ser da super ud. Jeg har været rigtig glad for de ting jeg har strikket i Brugsens strømpegarn. Det holder rigtig fint også efter mange gange vask.

CresceNet sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Ellen Kathrine sagde ...

Hej Bebiane!
Ej- hvor er den kær- jeg har godt set på den i en strikkeforretning- hvor langt er det at opskriften går op i alder? Nå men den vil jo nok være enkel at gøre større?

godnat hilsen fra Esbjerg

Tina sagde ...

Tror nu altså jeg skal øve mig på sådan een, til den ene af de to unger vi har i vennekredsen :)

Bebiane du har fået en "you make my day" award, ovre på min blog :)