tirsdag, januar 22, 2008

Formiddagskaffe

I dag havde jeg besøg af Bettina, havde egentlig forestillet mig, at jeg skulle strikke videre på mine Ugler nr. 2.......men men, jeg ved ikke helt hvad der sker, men der var ingen af os, der fik strikket. Bettina havde også sit strikketøj med, men det nåede bare aldrig op af tasken. i stedet for, fik vi snakket og ordnet hele verdens situationen....og det var også rart og sikkert også noget vi hver især havde brug for.


Efter at min formiddagsgæst var taget hjem, sad jeg i sofaen og nød solens dejlige stråler. Fik øje på min Orkidee som står i vinduet og tager sig endnu smukkere ud i solens skær. Det har været en dejlig dag.

2 kommentarer:

Inger Risengaard sagde ...

Skønt med sådan en hyggedag, og strikketøjet, havde det sikker godtnok i tasken :o)
Knus Inger

Bettina sagde ...

hehe, ja, tak for kaffe, siger jeg bare (den, kagerne og bollerne smagte, som altid, dejligt). *S*
Jeg fik heldigvis en smule revanche senere, for mens Anna er til gymnastik sidder jeg og strikker i omklædningsrummet. :o)