mandag, oktober 15, 2007

Jeg er her endnu!


Jeg er her skam endnu. Her er mit garnguf fra Webstrik Strikkefestival. Det blev til lidt Opalgarn + strikkepinde fra Vivian. Lækkert New Zealand lammeuld, mohair og Silke-tweed fra Nanna. Silke-tweed (Garnstudio) fra Dorthe A.
Det er ikke meget jeg har fået strikket, den sidste tid efter festivalen, der har været lidt aftenvagter og overnattende gæster, at tænke på. Nu er der snart efterårsferie for mit vedkommende, så mon ikke der bliver tid til lidt strik.?


3 kommentarer:

Tina sagde ...

Lækkert guf du fik købt :) Hold nu lige næsten ovenvande ikke?

grendesign sagde ...

Sørme gode sager du fik købt - dejlige farver1
Og rigtigt hyggeligt at få hilst på dig!!!
:-) Britt

Anne-Mette sagde ...

Guf for øjnene, siger jeg bare :-)
lækre farver. Har du allerede planer for garnet?