søndag, oktober 21, 2007

En dejlig efterårsferie


Det er søndag og det er ved at være slut på efterårsferien. Sidste weekend, havde vi besøg af fætter Christoffer og hans lillesøster Helena, vi voksne fik hyggesnakket og børnene fik leget, en dejlig weekend. I denne uge har Rasmus og jeg været i biografen og set Disney filmen om den lille kok Rataouille og en tur i Legoland blev det også til.
Denne weekend har vi haft besøg af min anden svigerinde og svoger og deres dreng Thor, han er 14 år og ganske god til at spille PS2, det har været så fedt for Rasmus, at have besøg af sin seje fætter. Halskæden her, har min svigerinde lavet til mig, jeg syntes at den er utrolig smuk og farverne passer jo godt til den kobberbrud jeg skal være, senere på året.

1 kommentar:

Tineke sagde ...

Sikke en flot halskæde!! Den passer som du siger lige til efteråret, men så sandelig også til dig!

Kh. Tineke