fredag, september 28, 2007

Teststrikker

Nu skal i få lov til at se, hvad jeg har fået tiden til at gå med!!
Jeg er for tiden teststrikker på Bente Geils meget flotte Mellemrums trøje, jeg er helt forelsket i den model, den er så flot.
Det har været en meget spændende opgave og en stor udfordring for mig. Det ser ikke ud af så meget endnu, men tro mig, der ligger mange timer bag. Trøjen strikkes i væverib og vrangriller og det er væveribben, der har været tidskrævende for mig. Garnet er Bentes eget uldgarn og det kan virkelig anbefales, dejligt at strikke med.
Mere om denne pragtfulde trøje, når jeg kommer længere i projektet.

4 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Ja det er nogle lækre ting hun har.
Jeg test strikkede livtrøjen til børn og er også blevet vild med hendes uld garn. Skøn lilla farve du har strikket i.

ElinF, Hinnerup sagde ...

Ja det er nogle lækre ting hun laver, vævestrik er ikke det hurtigste at strikke - det fylder ikke så meget i højden - men det lønner sig det giver et meget smukt færdigt strikketøj, fortsat god fornøjelse - farven seer da lækker ud også, gramse på garnet - ja det er jo ulempen ved blogs den vinkel mangler

nettie sagde ...

Det ser spændende ud og f***** en lækker farve du har valgt at strikke i (den misundelse er en grimmer grimmer ting)
kram fra
nettie

Tina Olsen sagde ...

Nøjj den ser da spændende ud - og lækker, lækker farve;-))
Held oh lykke med projektet..