mandag, september 10, 2007

Se mine flotte gaver fra fødselsdagsgruppe 7


Nu skal i se hvor forkælet jeg er blevet her i anledningen af min fødselsdag. Jeg er med i en fødselsdaggruppe i Webstrik og det er altid en stor fornøjelse, at modtage pakker fra gruppe 7.
Her først fra Helene i Norge, er der kommet dette spændende strømpegarn fra Garnstudio, hun har vedlagt en opskrift på nogle smarte langskaftet strømper, om det lige bliver dem jeg strikker, har jeg ikke helt besluttet endnu.


Rikke R. har sendt spændende strømpegarn og 4 ngl. Arwetta. Jeg er meget glad for at strikke i Arwetta, fordi det er så blødt og lækkert. Jeg kan svagt ane et sjal i den råhvide, det vil være flot i det garn.

Lene-Sophie kan godt huske min svaghed for lækkert kaffe og te. Der er en sand duft i hele huset. Der var også 3 ngl. angora i en babyblå farve, det bliver spændende, at strikke i angoragarn, for det er mange år siden, jeg sidst har prøvet.


Nettie har været forbi Geilsk Design og handle og det er jeg ganske tilfreds med. Uldgarnet er meget blødt, det har overrasket mig og farven er rigtig god, den passer perfekt til både de blå og brune nuancer.
Tak for gaverne alle sammen, jeg er glad for det hele.




Og her til sidst, syntes jeg at i skulle se dette meget smukke sjal, som min svigermor har strikket til mig. Jeg blev meget glad og overrasket over, at hun havde strikket til mig, det syntes jeg var smukt gjort. Garnet er mohair fra Løve garn.



3 kommentarer:

Tina sagde ...

wooow sikke nogen skønne gaver :):) du må have været mægtig sød hele sidste år ;)

enaj sagde ...

Skønne skønne gaver du har fået. Og sjalet fra svigermor er rigtig smukt.

Anne-Mette sagde ...

Wauh sikke lækre gaver :-) så kan både skuldre og fødder blive lunet. Jeg har netop strikket sokker af Fabel garn og synes, det er rart at strikke med.
Mange hilsner Anne-Mette