onsdag, september 05, 2007

En dejlig dag!

Høj solskin og knus og kram fra mine to mænd, hvad mere kan jeg ønske mig, på min fødselsdag?
Blev vækket tidligt med af Rasmus og min mand, flotte gaver og smukt skrevne kort. Ned til et fødselsdagspyntet morgenbord, med nybagte boller og brunsviger pyntet med slik. Til aften tog vi til Bones i Kolding, hvor vi indtog, både salatbar og isbar.
Tak for de mange hilsner, der lå i min mailbox, dejligt at stå op til, på sin fødselsdag.
Fra min fødselsdaggruppe 7 i Webstrik, er der også kommet fine uldne ting, mere om det senere.

6 kommentarer:

Anne-Mette sagde ...

Hejsa.
Et stort forsinket TILLYKKE med føs'dagen i går. Jeg håber, du havde en rigtig dejlig dag og blev godt forkælet.
Mange hilsner
Anne-Mette

Svit sagde ...

Jamen for søren da Bebiane - også tillykke herfra!
kh
marianne

strikke_jane sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke med dagen - lød til at være en rigtig skøn fødselsdag. :-) Vi ses jo snart.

Gitte B sagde ...

Stort tillykke herfra. Håber du havde en skøn dag.
KH Gitte B

Dorthe sagde ...

Hej Bebiane.
Et kæmpe tillykke med fødselsdagen, og det lyder til at I rigtig har hygget Jer - Dejligt!
Glæder mig til vi ses på tirsdag.
Knus fra
Dorthe

Tina Olsen sagde ...

Du skal da også lige have et stort HURRA og tillykke med fødselsdagen fra mig, skønt at blive forkælet, jeg er sikker på du har fortjent det;-))