torsdag, august 30, 2007

Tak mor........

Blusen til Rasmus er færdig og han er vild med den. Jeg fik et stort knus samme med orderne:
Tak mor fordi du har strikket en bluse til mig!!!
Hvad er det lige der er sket? før hen, var det, det værste der kunne ske, hvis der lå en hjemmestrikket bluse i skabet, han har allerede bestilt en mere....dejligt.
Opskriften er fra Ingelise- Alt om håndarbejde nr.8 2007. Garnet er deres egen Havana 50% bomuld/50% akryl. Jeg har strikket retpind på p3½ og vrangpind på p3, da jeg strikker ujævnt i bomuld. Den passer ham godt, bortset fra ærmerne, der er alt for lange.

6 kommentarer:

Enaj sagde ...

Flot trøje. Jeg tror generalt at ærmerne på ingelises modeller er for lange. jeg sidder lige nu med en babybluse hvor jeg da godt nok syns ærmerne er enormt lange i forhold til resten:-(

Stine sagde ...

Hvor er det dejligt når det man laver bliver værdsat - det kan godt smutte ind i mellem, men det har Rasmus tydeligvis helt styr på. Blusen ser da også lækker ud :-)

Laila sagde ...

Hej Bebiane

Ja, er det ikke dejligt når ens sproslinge vil gä i ens hjemmestrik. Min datter er altid lykkelig, og sønnen venter med længsel pä at jeg starter pä hans Spire.

Knuz'er
Laila i Schweiz

Tina Olsen sagde ...

Hvor er det bare skønt at han elsker den, men den ser også lækker ud, så drengen har da bare go smag;-))

Gitte B sagde ...

Den er fin, den trøje - har selv kig på den :-). Og den er også faldet i sønnens smag....
Dejligt når de kære poder sætter pris på det, man laver.
KH Gitte B

Be My Dragonfly sagde ...

Ved godt det er et meget gammelt indlæg, men er det sådan du har det blad stadig - eller rettere snitmønstret derfra ??