tirsdag, august 28, 2007

Livsstykke færdig!

Livstykke fra Geilsk design er færdig og jeg er vild med den. Den er strikket i str. S og det er jeg glad for, den må ikke være større. Længden er god, dejligt at noget går lidt ned over maven. Den er strikket i 100% bomuld fra Gepard og det er virkelig en drøm at strikke i, jeg kunne godt ønske mig, at jeg strikkede mere ensartede i bomuld, men det gør jeg desværre ikke og det må så være en del, af mit strikketøj. Jeg glæder mig til at se mere fra Bente Geil, for hun har virkelig lavet et design der passer de kvindelige former.

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hvor er den bare smuk Bebiane..
Sikke én farve.. hvorfor er der ikke en lille model i den skønne bluse ?? - ;-)

Angelika sagde ...

Maa vi se den med indhold ?
Dejlig farve !
KH
Angelika