fredag, august 10, 2007

Hjemme igen.............

Så er vi hjemme igen, efter at have holdt en skøn ferie på Tåsinge. Vi lå på vores ynglings campingplads Vindebyøre Camping og stod hver morgen op til en dejlig sø-udsigt. Ænderne kom hen til forteltet flere gange om dagen, de tiggede nærmest som små hunde. Det blev til en meget afslappet ferie, hvor vi fik kørt nogle ture, spillet spil, læst og ellers bare var sammen som familie. Jeg fik også strikket, er ikke helt færdig, så mere om det senere.


Lidt garn blev det til. På en af vores køreture var vi forbi Stofmøllen ved Faaborg, her havde de det blødeste angoragarn, som Lotte Hyldesgaard havde lavet, det måtte jeg jo have lidt af :-)), jeg kan se et lille sjal for mig!!

3 kommentarer:

nettie sagde ...

Velkommen hjem. Lyder som en rigtig dejlig ferie
og garnet ser rigtig lækkert ud.
kram fra
nettie

Tina Olsen sagde ...

Så er det tilbage til virkeligheden!!!-det ser nuttet ud med den lille andebasse..
Håber det var en dejlig tur.. og jeg glæder mig til at se dit "ferie"strik..
Knus

Bettina sagde ...

Velkommen hjem! I kom hjem, ligesom avisen osse begyndte at komme. *fnis*
Tåsionge er et fan-tas-tisk sted - har familie der og var bl.a. til midsommerbryllup der for et par år siden....heeeelt fantastisk at gå hjem barfodet i festrobe på Tåsinge klokken tidlig morgen. :o)