mandag, august 20, 2007

Fødselsdag for pirater!


Dette er en fødselsdagsdug, festlig ikke?? Jeg lavede denne dug for et par år siden, Rasmus ønskede sig en dug med dødningehoveder og dengang, var der ikke så meget at finde, af den slags. Jeg købte sort stof og hvid stofmaling, fandt et godt motiv som jeg tegnede over på kraftig plast og skar ud. Så var det let at duppe den hvide maling på det sorte stof. Efter en del vask, syntes jeg alligevel at den lige skal have en frisk gang maling. Nu er den klar til, at komme på bordet igen på søndag, hvor vi får besøg af 11 friske pirater.

3 kommentarer:

Inger Risengaard sagde ...

Hej Bebiane

Jeg er sikker på at drengene syntes at den er rigtig "sej" . Håber at I får en god fest.
Knus fra Inger

Karina sagde ...

Her kan der heller ikke komme for mange pirater "på bordet". Super idé og lidt mere drenget end en dug med fødselsdagsflag :-)
God fest!
Hilsner fra
Karina

Tina Olsen sagde ...

Nøj.. det lyder bare så hyggeligt..
Rigtig go fest til de seje pirater.