tirsdag, juli 03, 2007

Slut med "Brug af dit garnlager"


Så er det endelig slut med "Brug af dit garnlager" og i det skulle jo fejres. Se bare disse vidunderlige farver jeg har valgt til Livstykke og Serafias sommer, købt hos Geilsk Design, nu er der strikketøj til sommerferien.
Jeg har været glad for at være med i "Brug af dit garnlager" det har virkelig flyttet min tankegang lidt, nemlig lige at tjekke, sit garnlager inden jeg køber nyt garn og bruge det jeg har liggende først. Jeg har ikke vejet det jeg har strikket, ligesom jeg heller ikke havde sat mig et bestemt mål, jeg skulle nå, jeg skulle bare gennemføre.
Nu vil jeg ind og nyde den dejlige kasse garn+opskrifter igen fra Geilsk, det hele er pakket flot ind og fremtræder indbydende lige fra man se pakken første gang og til man sidder med den på skødet og åbner for de lækre sager.

5 kommentarer:

Dorthe sagde ...

dejlige garner og opskrifter du har valgt. nyd dem ekstra meget for du har fortjent det.

Githa sagde ...

Lækre sager du har fået hjem der.

Glæd dig til livstykke, den er så lækker at have på og sidder knaldgodt :-)

Tina Olsen sagde ...

Lækker lækkert, hvor er du heldig.. og skønne farver du har valgt;-))
Dem vil jeg glæde mig meget til at se..

Ellen Kathrine sagde ...

øj de ser lækre ud- hvorfor kan bare synet af garn få en til få lyst til at købe noget til "lageret".

Enaj sagde ...

Hejsa
Jeg har tagget dig. Håber du har lyst og hvis ikke er det helt ok
Se mere på min blog.
kh Jane