tirsdag, juli 24, 2007

En regnvejrsdag i juli!!

Hvad laver man lige på sådan en trist regnvejrsdag i juli? hvor man også har en fridag fra sit arbejde? ja man hopper ud i bilen og kører til Jels, hvor Butik Ingelise ligger. Jeg fik taget et billede af en sød sommerbluse fra deres blad nr. 6-2007, den er så sød i virkeligheden, så jeg kom til, at købe garn til den!! Der blev også købt garn til en bluse til sønnike.

Der er Sommer-udsalg hos Butik Ingelise, jeg fik købt to monteringspuder + stof og her i eftermiddags var de færdige. De er flotte til vores sorte lædersofa og min mand elsker store puder, kan slet ikke få nok. Humøret steg og regnvejret næsten glemt.

3 kommentarer:

Enaj sagde ...

Sikken god måde at bruge en fridag på. Sommerblusen er rigtig sød og dine nye puder er rigtig flotte, jeg kan godt forestille mig at de ser flotte ud i en sort lædersofa.
Kh Jane

Tina Olsen sagde ...

Hvor er den bare smuk, det nye projekt.. den kan jeg godt forstå du bare måtte eje..
Nu har jeg selv snart ferie.. måske jeg også skulle bruge en ferie dag eller 2 på besøg i strikkeforetninger??

Mette H. sagde ...

Selvfølgelig - sikke en god dag. Og det er nogle flotte puder, lige til at blive glad af som du skriver. Glæder mig til at se dit livsstykke færdigt, men du starter måske på den nye istedet ?