søndag, juni 17, 2007

Strik-in i Brørup!!

Der blev alligevel strik-in i Brørup, det så ellers sort ud i starten. Nettie og hendes søn Jakob var faktisk de eneste der havde meldt sig til, pyt da med det, så snupper vi da bare et lille mini-strik-in. Men... men, som det kan ses på billederne kom der flere tilmeldinger de sidste par dage op til. Til venstre på billedet ovenover ses Lone R. hun havde taget sin lille Josefine med, hun er sørme et lille let barn, gik rundt og underholdt sig selv, så hendes mor kunne strikke. Til højre sidder Nettie og Bettina.


Og Anette Askov havde også taget turen til Brørup. Efter en let frokost, fik jeg da heldigvis lokket mine gæster ud på terassen, hvor der kunne strikkes lidt. :-)) Se bare hvor koncenteret de ser ud!!














Og se her, hvor flotte værtinde-gaver jeg fik. Dejlig chokolade af Lone og Josefine, som vi har smagt på!! Violet garn, hjemmelavet lys og lysestager fra Nettie, uldgarn i de helt rigtige farver fra Bettina. Rasmus fik farveblyanter, tegneblok og viskelæder af Jakob, det nåede bare slet ikke at blive fotograferet. Tak for en dejlig dag til jer alle.




3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Ærgeligt at jeg ikke kunne komme, det ser rigtig hyggeligt ud.
Håber at vi snart finder ud af at ses Bebiane.
Hav det rigtig godt.
Knus fra
Dorthe

Tina Olsen sagde ...

Nøjj hvor i hygger ;-)
Og sikke mange gaver du fik der!!!
Det er nu dejligt at mødes og hygge over strik;-))

Pia sagde ...

Nøøj hvor ser det hyggeligt ud!! Det var desværre helt gået min næse forbi at du holdt strik-in, ellers havde jeg da meget gerne deltaget også ;-))


KNus Pia C
Givskud