søndag, juni 24, 2007


Jeg tæller ned........





Nu begynder jeg virkelig at tælle dage!! for lørdag den 30 juni er jeg færdig med Webstriks "Brug af dit garnlager" som jeg har deltaget i. De 6 måneder er gået hurtig, jeg har fået strikket fra lageret, brugt min "solledag" og købt lidt "tillægsgarn", men det bedste af det hele er, at jeg har lært at tjekke mit lager først, før jeg køber garn. Jeg har ikke sparet penge ved det, der er købt strikkebøger og strikkepinde i stedet for og det er jeg også godt tilfreds med. Nu vil jeg glæde mig til lørdag aften, hvor jeg vil sætte mig ved computeren og bestille Livstykke med vinger fra Geilsk.

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Flot klaret !! Det er rigtig godt gået med den afholdenhed. Jeg har bare ikke viljestyrken til det selv....:-))

Livstykke og livstykkeblusen er bare så lækre! Glæder mig til at se den her på bloggen.

Knus Pia c

strikke_jane sagde ...

Godt klaret med den der garn-afholdenhed. Jeg er ved at forsøge at rydde lidt ud i mit "garn-liv". Ikke at det har hjulpet stort - ikke endnu i hvert fald. *S*

Dorthe sagde ...

Tillykke det er i dg den dag du har ventet på. Glæder mig til at se hvad du får købt.
KH Dorthe

Tina Olsen sagde ...

SÅDAN skal det gøres, du fortjener da ihvertfaldet et godt garn indkøb..glæder mig til at se hvad du har snollet;-))