lørdag, april 28, 2007

Nuttet Mini!

Her er den så og den blev rigtig sød syntes jeg. Mini fra Design Club strikket i Arwetta det dejligste bløde merinould. Trøjen har været let og hurtig at strikke og den skal nu her på mandag sendes til en tidligere kollega, der her i marts har fået sin helt egen lille prinsesse. Og læg så lige mærke til knapperne, dem har min kære mand købt i dag i Stof2000 og det har han gjort godt, de passer jo perfekt til trøjen. Vi har desværre ikke nogen butikker i Brørup, hvor de forhandler knapper og da min mand skulle i Kolding Storcenter i eftermiddag, fik han lige en indkøbsseddel med og det har han gjort til et 13-tal.

5 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hvor er den bare nuttet og sød, jeg er sikker på at modtageren bliver meget glad:-)

Christa sagde ...

Ej - hvor sjovt!
Den har jeg også strikket - men til Webstrik KAL2007 april-dufordring :-)) Jeg har ikke fået lagt billeder på Nettet af den endnu - har jo børnebørn på besøg :-))Det er rigtig sød model.

kirstens strik sagde ...

Det er da en rigtig lille prinsesse-trøje. Yndig:-)
Samme pasform strikkede jeg til min datter da hun var helt bette, de sidder så godt.

Kh Kirsten

LiseStrik sagde ...

Hvor er det altså bare en sød model, den kunne jeg også tænke mig at strikke.
KH Lise

LivM sagde ...

Å den var utrolig søt. Skulle gjerne strikket den til mitt kommende barnebarn!