lørdag, marts 24, 2007

Min solde-dag er brugt!

For ca. 14 dage gjorde jeg brug af min "solde-dag". Igennem Webstrik, har jeg meldt mig til "Brug af dit garnlager" og har derfor forbud mod, at købe garn i den periode på 6 måneder, som jeg har meldt mig til. Heldigvis har jeg lov til, at købe garn en gang og det har jeg gjort hos Marianne Svit. Tak for din vejledning og hurtige forsendelse Marianne. Garnet her er grågrøn-lig og hedder Tivoli og er 100% merinould, det skulle gerne blive til Pisa.


Og dette garn er Mariannes Sc-uld og jeg valgte disse smukke nuancer i rosa og lyng. Jeg har planer om Tweedie og jeg er sikker på, at det er et godt farvevalg til den model. Meeeen nu skal jeg jo lige være færdig med ærmerne til den uldtrøje jeg strikker på nu, de ærmer har efterhånden været strikket flere gange, jeg ved ikke rigtig hvad det er med mig og ærmer! hvorfor ender jeg altid med at strikke op til 4-6 af slagsen, før jeg er tilfreds? Jeg skal være færdig til påsken, så jeg kan have et helt nyt håndarbejde med i campingvognen.

1 kommentar:

Svit sagde ...

Det var da en god ide med en Pisa. Det tror jeg også, jeg vil prøve - når den aktuelle bunke af strikketøjer er blevet lidt mindre.