mandag, februar 05, 2007

Jeg er her endnu!


Ak ja som tiden går, men jeg er her endnu og der bliver skam strikket. I går blev jeg færdig med denne søde Djævlehue strikket efter Gros opskrift. Jeg vil tro, at jeg har strikket starten af huen 3 gange, for jeg kunne ikke få maskeantallet til at passe, heldigvis var der hjælp at hente fra Lone. Så derfor i str. 2 år er der følgende rettelse til opskriften i sidste afsnit:
18(19)20r, 1udt,1r skal de 20m rettes til 19m.
Min Djævlehue er strikket i Opal garn på pind 2½ og 3. Jeg er allerede i gang med endnu en hue og denne gang er det i str. 1 år.

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Den er blevet rigtig fin Bebiane, så den kan kun bringe lykke hos modtageren :-)
Glæder mig til at vi snart ses.
Knus fra
Dorthe

Gro sagde ...

Så fin den ble! Kjedelig at det var feil i oppskriften, men jeg oppdaget det dessverre ikke siden jeg kun har strikket 1/2 år og maskeantallet stemte bra der. Jeg har rettet det på bloggen min nå. Men - uansett - fint at du sa fra!