torsdag, februar 08, 2007

Hygge-strik hos Bettina


I går var jeg til hygge-strik hos Bettina, for det var lige hvad det var, se bare på billedet! de levende lys der står i baggrunden. Bettina have bagt boller og kage og vi guffede i os. Her er det Bettina og Sus, som har travlt med at snakke og strikke.


I det andet hjørne har vi Inger og Jane, de hyggede sig med hver deres strømper, Inger fik en ekstra gevindst med sig, nemlig de dejligste blå fingre, hendes garn smittede af. Snakken gik godt, bl.a. om vores strikkefestival i Næstved, som vi alle glæder os til, desværre for Bettina, der hellere vil til bryllup :-)).
Bettina tak for nogle dejlige timer, det må vi meget snart gøre igen. SKØNT at se Sus, Inger og Jane igen.

4 kommentarer:

marianne lundholm sagde ...

ni ser ut att ha det så trevligt, kul med sådana träffar

Tina sagde ...

Aj hvor ser det hyggeligt ud!!! :) en skam jeg ikke kunne komme,... men det var godt jeg ikke gjorde det, for jeg var ikke helt frisk igår :)

strikke_jane sagde ...

Det var nemlig rigtig hyggeligt, ja det var. :-)

Pia sagde ...

Åååh hvor ser det dog hyggeligt ud!!

Jeg ville så gerne have været med, men jeg har ingen bil.....men håber at kunne deltage en anden gang!

Knus Pia C
Givskud