tirsdag, februar 20, 2007

Har helt glemt at vise jer...........

Det går jo ikke, men jeg havde faktisk helt glemt, at vise jer min to nye bøger: Yarnplay og Vintage Style. Jeg havde længe gået og sukket efter Yarnplay og når jeg nu var i gang, så kunne jeg jo lige så godt, købe en mere og det blev så til Vintage Style. Det er nogle rigtige gode bøger begge to, dog er de meget forskellige i stil. Jeg har allerede udpeget op til flere modeller, der skal strikkes, begge bøger er gode til mit garnlager i kælderen.

1 kommentar:

marianne lundholm sagde ...

hej bebiane, är yarnplay boken bra, har funderat på att köpa den, synd att du inte stickade garnstudios färdig, det var en fin färg såg jag, blev den för stor?
jag har oxå köpt garn hos marianne svit till liselotte, jag tog donegal tweed(tror jag)+ lite annat, man glömmer att det blir mer pengar med danska kronor, så nu är jag utfattig