tirsdag, februar 20, 2007

Et halstørklæde mere er færdig!


Det har været så dejlig en dag , for jeg har haft besøg af Dorthe, hun skulle se vores hus, vi har hygget os med kaffe og vores strikketøj. Tak for nogle dejlige timer Dorthe.
Halstørklædet her, blev jeg færdig med i dag og er til min veninde Bente, hun elsker denne turkis farve og nu var jeg så heldig, at der lå 3 ngl. Alpaca fra Garnstudio i mit garnlager. Modellen har nr. 86-5 og kan findes på Garnstudios hjemmeside. Jeg har strikket med 2-tråde på pind 4½ og tørklædet måler 20x120 cm. Nu skal der lige hæftes ender og tørklædet skal skylles op og så kan det snart sendes til Ilskov.

2 kommentarer:

Connie sagde ...

Har også købt yarnplay og synes den er lækker, kan næsten ikke vente med at komme igang

marianne lundholm sagde ...

hej, vad du har mycket fint på din blogg, stickat o dukade bord o blomster