fredag, januar 05, 2007

Ikke det værste der kunne ske på en fredag......


Det er nu ikke så tosset at få penge i julegave af svigermekanikken og hvad de er brugt til, kan ses her. Endelig er Strik a la Carte og Dominostrik kommet i mit hus, jeg har ønsket mig begge bøger længe og hvor er jeg glad for, at jeg ikke mere skal på biblioteket, for at få fat i dem. Den anden "sunde bog" er af Lene Hansson, vi har her i huset aftalt, at vi vil prøve, at leve lidt sundere i det nye år og jeg kan godt lide hendes bøger.
Alle tre bøger er købt hos William Dam bog & Ide det var nemlig ikke alle steder, at de have Strik a la Carte og der var stor forskel på prisen.

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Lækre sager!!! Jeg MÅ ha' fat i Strik a la Carte en dag...nu har jeg jo endelig Dominostrik.
Hvad mad angår, kunne I overveje at følge en af de madplaner, der er på Nettet - man printer opskrifter og indkøbslister ud til ugens fem dage, og der kommer man så både omkring en kødfri dag, en fiskedag, brød og grønt til alle måltider etc., og fedtprocenterne er "fornuftige". Vi er meget begejstrede, også fordi børnene - og vi selv - så får varieret mad (når de gider spise det der, "der ser ulækekr ud", fordi de ikke kender det *s*).