fredag, december 29, 2006

Tak for julegaver til Nettie og Vivi


Også i år, valgte Nettie og jeg, at give hinanden julegaver og se bare hvad hun havde fundet på til mig. Kaffen ser spændende ud, den vil min mand og jeg nyde en aften i det nye år. Og håndcremen er lige i den rette størrelse til min taske eller garnkurv. Tak Nettie, en dejlig julegave.


I år havde jeg også meldt mig til Julegave-byt i Webstrik. Der kom en meget flot pakke fra Vivi A. flot pyntet med julemærker og nisser. I pakken lå 6 julegaver, ja jeg kom på arbejde juleaften. Se bare hvor flotte ting at Vivi har sendt mig. Det er chokolade, der ligger i den mørke dåse bagest i billedet og den smager skønt. Jeg vil prøve at få fat i mere, af den Zebra stribede Opal strømpegarn, for så kunne der måske, blive til en bluse, til knægten. Tak for gaven Vivi, jeg er meget glad for det hele.

Ingen kommentarer: