mandag, november 06, 2006

Tak for en dejlig dag


Tak for en dejlig dag. Hvad kan man ønske sig mere? være omgivet af famile og venner og glade børn. Det blev netop sådan en fødselsdagsfest som jeg havde ønsket mig.
Her har jeg lige nået at fotografere bordet inden gæsterne kommer.
Maden havde min mand sørget for, den var bestilt hos Hovborg Kro, vi fik indbagt oksemørbrad, kartoffelpie og stegte rodfrugter. Til dessert fik vi isbombe, virkelig lækkert. Kaffe med chokolade og småkager og senere fik vi tarteletter med høns i asparges.
Som før nævnt, så nød vi alle tre, at have besøg af både familie og venner, der jo også skulle se vores nye hjem her i Brørup. Rasmus havde det dejligt, med huset fuld af legekammerater. Jeg blev forkælet med en flot tale fra svigermor og min mand og se bare billedet herunder, de mange flotte gaver.

Og flotte, det er de og jeg blev helt rørt og kunne slet ikke overskue det på selve dagen, først henad søndag, da de sidste overnattende gæster var kørt og borde og stole + service afleveret, kunne jeg sætte mig roligt ned og nyde de mange smukke ting, blomster og de søde kort. Vi fik også indflyttergaver og Rasmus fik gaver, jamen vi var alle helt overrumplet af al den forkældelse, men dejligt det var det. Nu kan vi slappe lidt af, vi er kommet langt med huset og kan begynde, at se frem til den meget ventet juletid.


2 kommentarer:

Dorthe J. sagde ...

Hej Bebiane :-)

Det lyder til at have været en smadder hyggelig dag, og sikke nogle lækre gaver :-

Knus fra
Dorthe

nettie sagde ...

Hej du!
Det ser velnok hygligt ud. Godt at høre at det har været en dejlig dag... Et flot gavebord må man sige ;o)
kram fra
nettie