onsdag, november 15, 2006

Sikke et gråvejr....................


Dagen i dag, har virkelig ikke været til andet end indendørs sysler. Bl.a. blev jeg færdig med denne korte vest, strikket i BLOOM. Garnet minder mig meget om det, jeg strikkede med en gang i starten af 90-erne. Det er helt fint med en vest som denne, men jeg syntes at det bliver for tungt/slasket hvis jeg strikkede en bluse af det. Jeg har købt mere af det hos Markno og det skal der sikkert strikkes halstørklæde af.
Ud over strikkeriet, har sønnike og jeg bagt 8-taller, som når de er blevet kolde, skal pyntes med glasur og slik. Uhm en rigtig hyggedag.

2 kommentarer:

Britta sagde ...

Jeg har strikket en poncho i Bloom, som Janniks niece blev så forelsket i at hun fik den i fødselsdaggave :-) Og min veninde bestilte en som hun skal have i julegave. Det er rigtig lækkert garn at strikke i og så går det dejligt hurtigt på pind 9 ;-)
Men jeg tror også at en trøje vil være for tung og ubehagelig.

KH Britta

Bebiane sagde ...

Hej Britta
Tak for ideen om en poncho i Bloom.
Kh. Bebiane