tirsdag, november 14, 2006

Og jeg kan blive ved........

Endelig, nu sidder jeg med dette pragtfulde sæt i mine hænder. Jeg har længe ønsket mig The Boye NeedleMaster, men det har været uopnåeligt for mig, da jeg ikke turde handle hos Ebay. Men så havde Bettina sit med på vores årlige strikkefestival i Svendborg og jeg var solgt. Hun tilbød sin hjælp og det skulle vise sig, at være mit held. Vi fik i første omgang tilsendt et meget defekt eksemplar, der end ikke kunne bruges som reservedele. Der har været en del skriveri frem og tilbage mellem Bettina og sælger og vi var begge ved at opgive. Heldigvis i dag, kom posten med denne vidunderlige pakke til mig, som Bettina hurtigt kom og afleverede til mig i formiddag. Tak for hjælpen Bettina, al denne korrespondance på engelsk har jeg ikke kunne klare selv. Og nu vil jeg ellers i gang med at nyde mine pinde, så jeg er den der er løbet.

3 kommentarer:

Bettina sagde ...

Det var så utroligt lidt - jeg takker bestemt selv for de flotte gaver. :o) Det glæder mig mest, at du er glad for det... :o)

nettie sagde ...

Hejsa !
Du er da bare lige myreflittig for tiden.... og sikke nogle fine ting du får bragt til huse
Tillykke med det. Kan godt forstå du glæder dig til at strikke med det fine nye sæt - fortæl fortæl, om dine erfaringer.
kram
nettie

Dorthe J. sagde ...

ÅÅÅÅh hvor er jeg misundelig, sådan et sæt vil jeg også have!!!
Knus fra
Dorthe