mandag, oktober 09, 2006

En dejlig weekend i Svendborg




For ca. en uge siden, var jeg til Strikkefestival med Webstrik, det er årets begivenhed for mig, i år blev det holdt i Svendborg. Jeg nød disse dage, hvor jeg ikke skulle lave noget som helst husligt. Bare møde op med strikketøjet og godt humør, det er da let. Og grin blev der også, lige så tårene trillede ned af kinderne.
På billedet ses strikkefestivalens egen hyggelige "supermarked" som jeg besøgte op til flere gange på den weekend.
Tak for nogle dejlige dage, i selskab med nogle skønne quinder der elsker at strikke ligesom jeg selv.



Her er mit garnguf som jeg havde med hjem fra Svendborg, ene lækre sager.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Hej Bebiane :-)
Det lyder til at festivalen var en kæmpe succe, og jeg kan se at du har været en god kunde i supermarkede ;-)
Er det kashmirgarn fra Ingeborg jeg kan skimte?
Knus fra
Dorthe