torsdag, september 14, 2006

Tak for fødselsdagsgaven Lene-Sophie



Tak for fødselsdagsgaven Lene-Sophie, så lykkes det. Jeg blev rigtig glad for gaven i dag, for den var et lyspunkt på en ellers træls dag med Post Danmark. Lene-Sophie har sendt mig så mange søde ting, en pose virkelig god kvalitetskaffe, hun ved at jeg sætter stor pris på en denne kaffe, to mini glas marmelade (jeg nænner næsten ikke at smage) en pakke med 10 små søde kort og to ngl. Tosca fra LANG yarns i rød/pink farver.....det er vildt blødt det garn....:-)) Tusinde tak for gaven og jeg lover dig, at jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at du kan få erstattet den første pakke du sendte til mig.


Rigtig træt af Post Danmark!



Her er en lille stak papirer fra Post Danmark, dem har jeg siddet og hygget mig med i dag, mens solen skinner så smukt udenfor og hvorfor gør jeg lige det?? Jo det er sådan, at der nu er to pakker, der ikke er nået frem til mig, den sidste er sendt fra Bendixgarn. Postbudet havde smidt en postanmeldesle i vores postkasse, men da jeg senere på dagen ville hente mit dejlige garn, ja så kunne de ikke finde pakken, de er helt rundforvirret. Så derfor fik jeg nogle papirer med hjem, som jeg skal udfylde. Jeg er ellers i god træning, for min fødselsdagsgave fra Lene-Sophie kom heller ikke frem og jeg prøver alt hvad jeg kan, for at få erstatning, så Lene-Sophie kan få sine penge tilbage.

Ingen kommentarer: