onsdag, september 13, 2006

Se flere flotte gaver fra fødselsdagsgruppe 7



Her ser I min fødselsdagsgave fra Sanne B. det ser ud til, at hun kender min svaghed for grøn og her har hun fundet dette meget smukke stigegarn i de grønne og rosa farver, de to farver klær hinanden så godt. Jeg har besluttet mig for at strikket et luftig sjal af garnet og se om jeg kan finde noget fint mohair garn at strikke det sammen med. Tak for gaven Sanne, bestemt værd at vente på.






Wauuu..sagde jeg, da jeg så dette smukke garn som, jeg fik af Helene i fødselsdagsgave. 4 ngl. Falk uldgarn fra Dalegarn de to af dem i lilla og de to andre er mere violet, farver som jeg holder ligeså meget af, som den grønne. Jeg har ikke helt besluttet mig for, hvad jeg skal strikke af garnet, jeg har så mange ideer, en hue eller et halstørklæde, lige nu ligger garnet og pynter sammen med de andre gaver fra fødselsdagsgruppe 7. Tusinde tak for gaven Helene, og det søde kort med den lille mariehøne.

1 kommentar:

marianne skutskär sagde ...

men oooh så fint garn du fått, grattis