søndag, september 24, 2006

I morgen går det løs!



I morgen flytter vi i hus....DEJLIGT..... dagen som vi har ventet på i næsten 3½ mdr. er i morgen. Alt inventar er pakket og lige nu virker det hele temmelig rodet og uoverskueligt. Jeg er træt efter en uges pakkeri og selvom jeg sagtens kunne gå i gang med lidt rengøring, ja så orker jeg ikke. Solen skinner så smukt udenfor, så måske det bliver til en gåtur i stedet. Nu er alt strikketøjet pakket væk, eller det meste af det, jeg har fundet noget Rosa Ombre´uldgarn frem, købt hos Uldgaarden og laver en strikkeprøve, måske det kan blive til en bolero.
Jeg glæder mig til mit næste indlæg, hvor jeg vil vise et billed af vores dejlige hus.

3 kommentarer:

nettie sagde ...

Dejligt for jer at i nu kan flytte til et permanent sted. Glæder mig til at se billeder
kh
nettie

Fríða sagde ...

lykke til med det hele!
hilsen fra Island
Frida

Lene Sophie sagde ...

Rigtig god fornøjelse med flytningen.