onsdag, september 06, 2006

Dejlig fødselsdag!


I mandags blev jeg 40 år og havde en dejlig fødselsdag. Jeg blev vækket tideligt om morgen af Rasmus og Arne. Min kære husbond havde skrevet en smuk kærlighedserklæring, der i teksten blev henvist til fire gaver. Den første gave er et meget smukt vedhæng i guld, som forstiller en firkløver og i midten sidder Rasmuses første tand, den er så flot og tårene trillede selvfølgelig ned af kinderne. Den anden gave er en bærbar computer...wauuu ...siger jeg bare, gave nr. tre er en mus til computeren og den sidste gave er en flot æske chokolade i rød hjerteformet dåse. Som i kan se blev jeg meget be-gavet allerede fra morgenstuden.
Af min svigermor og reserve-forældre i Ishøj fik jeg penge som skal bruges til ren forkælelse. Og blomsterbutikken her i byen besøgte mig hele to gange, først en yndig lyserød buket fra min svigerinde og svoger fra Vester-Hassing og senere kom der en smuk buket i de brændte farver fra min veninde Bente i Ilskov.
Selve dagen blev først fejret herhjemme, hvor vi til frokost fik en platte fra den lokale slagter. Over middag kørte vi til Legoland, hvor vi prøvede alle de forlystelser, som vi ikke fik prøvet i sommer, fordi køen var for lang. Efter et par timer i Legoland tog vi i campingvognen og skiftede til fint tøj og kørte til Hotel Legoland hvor vi nød maden fra en overdådigt buffet, Hotel Legoland er et godt valg for os, da de gør rigtig meget for børnefamilierne.
Det var en meget træt og glad dreng vi kunne putte i seng, da vi kom hjem. Arne havde købt champagne og kransekage som vi sad og hyggede os med (hvor er jeg godt gift) en dejlig afslutning på en skøn fødselsdag. Jeg er så overvældet over al den opmærksomhed, det var dejligt at blive forkælet.



På dette billed ser I de meget flotte gaver fra fødselsdagsgruppe 7:

Fra Jane fik jeg sort mohair garn + 1. ngl. Smile effektgarn, det hele er utrolig blødt, jeg har allerede bestemt mig for, at strikke et tørklæde af garnet, netop fordi det er så blødt og jeg virkelig mangler et sort tørklæde. Tak for gaven Jane, den er jeg glad for.

Rikke havde sendt 2 ngl. lækkert strømpegarn, jeg har udvalgt den grønne til mig selv og Rasmus kan få et par strømper i den blå, i pakken var også et målebånd, dejligt for de bliver altid væk for mig. Rikke, tusinde tak for en dejlig gave.

Nettie havde lavet et spændende kit til mig: Evilla Atyarn + opskrift på filtet taske, garnet består bl.a. af min ynglingsfarve grøn. Strømpepinde nr. 2½ i bambus, dem har jeg virkelig manglet og i pakken lå også en meget smuk sjalsnål med en konkylie forenden, den er meget smuk. Nettie, du har jo lige ramt plet, tak for en smuk gave.

Blomsterne i baggrunden er de førnævnte buketter, er de ikke flotte?

Tak for alle de mange fødselsdags-mails der kom, det er helt overvældende med alle hilsner.

4 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

NejNejNejNejNej......, jeg har glemt det...., UNDSKYLD Bebiane - STORT TILLYKKE med dagen (som var rigtig dejlig kan jeg se).
Jeg har ikke fået skrevet din dag i kalenderen (arj hvor piiiinligt), der er fluks en gave på vej til Brørup.
Store fødselsdagskrammere fra
Sanne B.

Bettina sagde ...

Tillykke, Bebiane!!! Du ER godt gift (og det er han i høj grad også!), det kan enhver se, der har mødt jer! :o)

"Heldigvis" er der så mange år til, at jeg fylder rund, at jeg/vi lige købte en bærbar i weekenden, vi kunne ikke vente så længe. *fnis*
Så skal vi rigtigt være online i Svendborg, der er trådløst netværk!? :o)

kirstens strik sagde ...

Hej Bebiane

Jeg kan godt forstå at du blev rørt over de dejlige gaver fra din familie.Og det lyder også som en fantastisk dag I har haft.

Kh Kirsten

marianne skutskär sagde ...

men tänk att få en bärbar computer, lyckliga du