tirsdag, august 15, 2006

Fødselsdag med familie og venner

I lørdags fejrede vi Rasmus´ 7 års fødselsdag med familie og venner. Det var en hyggelig dag, glade gæster der havde taget den lange vej til Brørup, gaver havde de alle med til Rasmus og han nød det. I år blev det desværre ikke til den traditionelle lange tog-kage, da den kræver så meget plads, i stedet valgte jeg i år, at lave en lidt anderledes udgave af kagen, knægten var mere end tilfreds og så kan det jo ikke være bedre.



Og som i kan se, var der også lidt til værterne: Af min svigerinde og svoger+ svigermor fik vi denne smukke grønne plante i en råhvid skjuler, pyntet med en sløjfe, den ved jeg vil passe rigtig godt i vores nye stue.

Af min anden svigerinde og svoger fik vi en stor æske Toffifee (dem elsker vi hos os) og flotte opskriftsbøger fra Hedegaard Foods hvor min svigerinde arbejder.

Den store farvestrålende taske i baggrunden, fik jeg af min veninde, hun mente den kunne bruges som strandtaske, men jeg har helt andre planer med den.....ja i har gættet rigtig, den er jo perfekt til strikketøjet.

Dejligt at vi alle blev forkælet, tak for en god dag.

3 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Tillykke med ungersvenden.
Ja det ville da være synd at få sand i den fine taske - den er meget mere egnet til strikketøjet.
kh
Sanne B.

Fríða sagde ...

til lykke med din dreng, men jeg synes vi ikke har fået noget billede af ham på længe! flotte gaver du har fået!
hilsen fra Island
Frida

Bettina sagde ...

Tillykke med Rasmus! Jeg glæder mig til at invitere ham på aftensmad snart. ;o)