lørdag, juli 22, 2006

Der strikkes lidt i varmen!


Det er ikke meget der bliver strikket her i varmen, men lidt bliver det til. Jeg er næsten færdig med denne drenge bluse til Rasmus, strikket i Soon fra Hjertegarn. Desværre kunne jeg ikke bruge den opskrift jeg købte med garnet, strikkefastheden passe ikke rigtig, så jeg fandt en opskrift på Bilkas hjemmeside og den passede perfekt til Soon. Garnet er meget blødt og lækkert, en garntype i den tykke ende, ganske rart at strikke i, når jeg lige har strikket med pind 2½. Jeg vil helt sikkert strikke i garnet igen, jeg skal bare have lidt mere øvelse i montering af arbejde, der er strikket i tykt garn.
Nu mangler jeg ikke meget på Paneler fra Marianne Isager, jeg glæder mig til at få den færdig.

Der er feriebarn fra Sydslesvig i disse dage, nok at se til og ikke så meget tid til strik.

1 kommentar:

Dorthe J. - Esbjerg sagde ...

Hej Bebiane :-)

Det er en rigtig sød trøje du har fået strikket :-)
Nu har du/I snart boet i Brørup noget tid, skal vi så ikke snart have drukket den der kop kaffe sammen?
Er du på messenger? Har lige prøvet at tilføje dig hos mig...

Knus fra
Dorthe