søndag, juli 23, 2006

Dejlig dag i Troldeskoven


I dag har vi været på skovtur i Troldeskoven i Vejen. Madkurven blev pakket og så var det ellers afsted. Troldeskoven er et skønt sted for alle, her er dejlig natur, geder der kan klappes, en lille sø, en naturlegeplads som byder op til mange timers leg og de sødeste rådyr som vi kunne komme tæt på og fodre med friske blade. Bestemt en oplevelse for vores feriebarn Benjamin og Rasmus.


Og mens drengene legede rundt i hele skoven og fik brændt en masse krudt af, kunne jeg sidde og nyde mit strikketøj. Jeg strikkede i noget dejlig baby-bomuld fra Lang Yarns købt hos Markno i Lemvig, hvad det skal blive til, kan jeg ikke lige røbe nu.

2 kommentarer:

kirstens strik sagde ...

Hej Bebiane

Sød drengetrøje og dejlig frisk i farven.Dejligt at du beskrev Soon så godt, jeg har nemlig fået en bestilling på en baby/småbarnsbluse strikket i Soon, fra " Sødt og Blødt". Håber I får en dejlig sommer sammen med jeres feriebarn

Knus Kirsten

Bettina sagde ...

Dejligt sted, I der har fundet. Brian kom der i sin barndom og har taget os med et par gange...det skal vi nok prøve igen snart, inspireret af indlægget.