tirsdag, juni 13, 2006

Mini-mini Strik-in i Brørup

Bettina og undertegnede skulle jo have været til Strik-in i Esbjerg hos Dorthe, men ak det er absolut ikke let, at få det til, at passe med børn og mænd.
Hvad gjorde vi så? ja, vi besluttede os for at lave et mini-mini strik-in hos mig. Først blev der snakket og spist og drukket kaffe/cola og hovsa , var det ikke noget med, at vi skulle strikke, frem kom strikketøjet og som i kan se, på billederne, så hyggede vi os rigtig.


Der er ingen tvivl om, at vi meget hellere ville have været i Esbjerg hos Dorthe, det må vi have til gode.
Jeg skal også være ærlig og sige, at jeg nød, at få besøg af Bettina, for det første, så snakker vi rigtig godt sammen, jeg oplever en varm og hjertelig stemning, de gange vi har været sammen. Og for det andet, fik jeg ryddet lidt mere op og det er jo altid rart, jeg syntes selv, at vores lille lejlighed begynder at fungere som vores hjem.

Her vil jeg også lige fortælle, at da vi flyttede ind den 3. juni og havde travlt med at flytte kasser og møbler fra containeren og ind i lejligheden, kom Bettina og hendes familie forbi med en blomst, for at byde os velkommen til Brørup. Det varmede bare kan i tro, vi blev meget overraskede for den modtagelse, og tak til dig Brin fordi du lige hjalp med at bære de tunge ting ind i lejligheden. Tak.



2 kommentarer:

Dorthe J. - Esbjerg sagde ...

Hej Bebiane :-)

Dejligt at se du og Bettina hyggede Jer, med et mini mini strik-in. Jeg håber at vi ses en anden god gang, nu bor vi jo ikke så langt fra hinanden, så mon ikke vi snart kan mødes over en kop kaffe, enten her hos mig eller i lejligheden i Brørup???
Ja og tillykke med flytningen ;-) ;-) ;-)

Knus fra
Dorthe

Pia Christiansen sagde ...

Uhhh, det ser rigtig hyggeligt ud!!! Jeg kom desværre heller ikke til strik in hos Dorthe. Men det blever der nok tid til en anden gang.