fredag, maj 05, 2006


Nu er jeg startet på ærme nr. 2 til Mermaid.....jeg har også efterhånden strikket alt i alt 4 ærmer, jeg var bare ikke tilfreds med længden, ja så måtte jeg jo trævle op. Det ser nu ud til, at lykkes og jeg håber at jeg kan få det færdig her i weekenden, jeg skal arbejde lørdag og søndag og får jeg som regel ikke strikket så meget, derfor skal der virkelig strikkes i aften.
Næsten hele næste uge, vil jeg være at finde på Billund Camping og så skal der strikkes kan i tro, men lige hvad jeg skal have med, har jeg ikke besluttet helt endnu, mere om det senere. Og Mermaid må vente på sin montering, til jeg kommer hjem igen.

1 kommentar:

Lene Z. sagde ...

Hej Bebiane,
Held og lykke med de to næste ærmer. Dejligt, at du nu slår min "rekord" med tre ærmer til en Falkenberg; vistnok Skyline.
Og god ferie forresten.
Mange hilsener
Lene Z.