søndag, maj 14, 2006

Mors dag

I dag er det mors dag og jeg blev vækket af Rasmus allerede kl. 7.00, han havde sammen med sin far, lavet morgenbord og så var det bare med at komme op. Senere på dagen dukkede disse smukke røde roser op, far og søn skulle lige ud og køre en tur. Smukke det er de og Rasmus har altid valgt røde roser til mig. Chokolade mente han heller ikke, at mor kunne undvære på dennne dag og så kan de jo deles uhm...hvor lækkert.

Men allerede i torsdags fik jeg min første gave. Rasmus havde lavet dette flotte armbånd til mig i Brørup skole, stolt det var han og han er endnu stolt over, at jeg faktisk har gået med den, lige siden jeg fik den. Jeg har fået en dejlig mors dag i dag, ligesom at have fødselsdag. Det bedste af det hele er nu, det at være mor, hvor er det dejligt.

Ingen kommentarer: