tirsdag, maj 23, 2006


Det ligner et værre garnrod, men faktisk, så er der styr på det. Dette er det garn jeg skal have med til Brørup, resten er pakket ned i 3 stk.s flyttekasser. Udover garnet i kurverne, har jeg pakket mig en flyttekasse, med strikkepinde, strikkebøger, sakse, nåle, sytråd o.s.v. så jeg har mulighed for at starte symaskinen op, uden at skulle rende over i containeren hele tiden. Der er virkelig meget at pakke ned og det er svært at forstå, at vi har samlet så meget sammen. Det har vi altså, heldgvis for de sorte plasticsække, for der bliver virkelig smidt meget ud. Jeg glæder mig til, at se en ende på det snart.

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Jeg kan se, vi snart skal på containerbesigtigelse! :o) Ungerne elsker at se på sådan nogen - aner ikke hvorfor? HVIS du mangler pinde, når du kommer hertil, kender du jo adressen - og ellers kan du jo næsten springe over i Brugsen med ét ben. :o)