onsdag, april 12, 2006

Snart færdig! Her er kroppen til Mermaid og jeg er ved at være færdig med det første ærme, nu kan det bare ikke gå hurtig nok, desværre kommer jeg til at mangle lidt garn til det andet ærme, så det har jeg allerede bestilt mere af hos http://www.garngalleriet.dk.




Hos mig er det vist tid til forkælelse, for hos Garngalleriet har Birthe lidt udsalg i anledningen af, at hun flytter til større lokaler, det kunne jeg ikke stå for. Det blev bl.a. til disse 4 ngl. rosa farvet Funlin fra Pulsen Design og der har jeg besluttet mig for at strikke "Underliv" opskrift findes hos http://www.micorbis.dk.


Og denne blå sommergarn kunne jeg heller ikke stå få, vil lave en sommertop. Garnet hedder Java og er fra ON-Line og består af 67% bomuld og 33% viscose. Nu kan flytterodet bare komme an, jeg er klar med nyt garn og godt humør. Det er altså rigtig, humøret stiger virkelig, når der lige bliver købt lidt garn til lageret.


Og så syntes jeg også lige, at i skulle se billedet af mit lækre hjemmebag. Dejlige lune grovboller, 3 fyldte poser røg lige i fryseren...mums.


6 kommentarer:

DetBlåTehus sagde ...

Hej Bebiane.
Så flot din Mermaid er - jeg glæder mig også til at strikke den - engang med tiden.
God Påske!
KH LoneR

Inge Smidt sagde ...

Hvor bliver Mermaid'en bare flot, og sikke noget lækkert garn du har købt dig.
Rigtig god påske

Inge S

lilian sagde ...

hvor er din Mermaid flot...helt skulpturel at se på....skønne farver..

kirstens strik sagde ...

Hej Bebiane

Mermaid bliver meget flot, utraditionelle farver, men rigtig smukke sammen. Og Tillykke med at I skal flytte, det skal nok gå godt er jeg sikker på.

Knus Kirsten

Dorte sagde ...

Din mermaid bliver super-flot i den farvekombination !
kh Dorte

LivM sagde ...

Her var det mye flott garn og fine strikkearbeider! Den Mermaiden blir flott! Ha en riktig fin vår med mye strikking!!!