søndag, april 09, 2006


Smukke blomster til min mand !

Denne smukke buket har min mand fået af sin søster og svoger, i anledning af at han har fået arbejde ved Brørup Fjernvarm. Der er sket så meget den sidste tid og vi er så småt begyndt, at vænne os til alt det nye. Vi glæder os til at flytte til byen, jeg er glad for at vi nu bliver to webstrikkere i Brørup, så der er en der vil stå parat med kaffe og strikketøj, når jeg en gang ankommer til byen.
Nu skal der først sælges et hus her i Hammerum, et nyt hjem skal findes i Brørup og vores søn, skal starte i skole efter sommerferien, der er nok at tage fat på. Jeg tager 4 mdr. forældreorlov, så jeg kan koncentrere mig om familien.

1 kommentar:

nettie sagde ...

Stort tillykke med jobbet til manden din - osse her på bloggen.
Har lige sendt dig en mail :o)

Kram
nettie