søndag, april 09, 2006

I går lørdag kom vi hjem efter en dejlig miniferie hos vores familie i Ishøj. Trods forkølelse hos os alle tre, lykkes det mig alligevel at komme forbi Uldstedet. En skøn lille butik, som havde alt for meget lækkert garn, jeg forelskede mig i denne Vintage cardigan


Der var stor kundeservice i butikken, de anbefalede mig, at bruge noget af det reste-garn som jeg har liggende hjemme. Jeg købte håndfarvet båndgarn fra Colinette, det kostede en mindre formue, men er alle pengene værd, for det er bare så smukt, se selv:


Det er virkelig et smukt garn, har alle regnbuens farver i sig. Mums jeg glæder mig til at komme i gang med den.

2 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Hej Bebiane.
Ja Uldstedet er en dejlig forretning, man kan hurtig blive fristet. Der findes også en i Lyngby ikke så langt fra hvor jeg bor. Og det har tit været dyrt at besøge den...
Colinette garnet er rigtig flot - ser frem til at se hvad der bliver ud af det.
KH Lene Sophie

Britta sagde ...

Den er da bare lækker den trøje! Glæder mig til at se din udgave af den.
Knus Britta