onsdag, marts 01, 2006



Det går fremad med Mermaid. Det er som om, at jeg begynder at forstå Hanne Falkenbergs opskrift. Jeg er blevet noget mere glad for at strikke på den end jeg var i starten, der syntes jeg det hele var så kaotisk. Selve mønsteret er opstillet i små kolloner, så det kan virke som om, at teksten er presses sammen, for at det kunne være der, jeg kunne godt bruge en noget bedre layout. Og farverne, de er jo bare så smukke, de passe godt sammen, var godt nok lige lidt betænksom i starten, men nu hvor jeg har strikket lidt mere, kan jeg godt se, hvor godt det er. Nu skal der strikkes mere Mermaid + gang i marts måneds GAAA firkant, så der er nok at give sig til.

2 kommentarer:

Inge Smidt sagde ...

Det er nogle meget flotte farver. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

hilsen
Inge S

Bettina sagde ...

Det ser allerede forrygende ud, farverne er lækre!