mandag, februar 13, 2006

Lidt garnkøb

Nu er det jo ikke meget lyserødt garn, der er i huset, når der er et drengebarn, der bor her. Hele vores lille familie er blevet velsignet med de dejligeste drenge, men nu har vi jo så fået en lille kusine i familien og så måtte jeg, afsted efter lidt garn i rigtige pigefarver. Vores lokale Kvickly i Ikast skal lukke og det blev mit hel, disse 3 ngl. til 50%.


Og her ser I så resultatet af noget af garnet, blev sendt til prinsessen i går, så hun skulle meget gerne, modtage den i dag. Kysen er strikket efter bogen: Strik til mor og barn af Erika Knight. Kysen var nem og sjov at strikke, kan sagtens laves på en aften. Jeg er meget tilfreds med resultatet, det har været hygggeligt, at sidde med den lyserøde farve og selve hulmønsteret er så fint og har en flot stjerne i nakken. Den vil faktisk også være rigtig sød i råhvid.

2 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Hvor er den yndig Bebiane!
Den må jeg fluks lave til mit lille kollegabarn der forventes at ankomme til juli (så jeg skulle jo nok kunne nå det).
Tak for tippet.
kh
Sanne B.

Karina sagde ...

Hvor er den bare sød! Jeg får helt lyst til at strikke sådan en, men jeg kommer jo nok til at vente til der "dukker" en op der kan bruge den.
Hilsner fra
Karina
http://www.123hjemmeside.dk/strikkekrogh