søndag, februar 26, 2006

Fødselsdagssjal færdig!

Nu blev sjalet færdig til min nabo. Det skal lige vaskes og så skal det blokkes lidt, så kanterne bliver pæne. Jeg syntes at det er blevet et flot sjal og jeg er sikker på, at det falder i fødselarens smag. Nu glæder mig til at komme videre med Mermaid, der har ligget og ventet på mig.


En tur i skoven

Dagen i dag bød bl.a. på en dejlig rask tur i skoven og det gav også røde kinder og næser. Skoven er en løvskov og ligger lidt udenfor Herning, der er dejligt grønt på denne årstid.

Fastelavn er mit navn

Og på vejen hjem, måtte vi så lige forbi den lokale bager. Mums. Efter en velfortjent frokost, kunne vi til vores eftermiddagskaffe, sætte tænderne i disse lækre fastelavnsboller. Jeg har bagt en del af dem her i løbet af februar, så derfor syntes jeg godt, at bageren måtte lave dem til os i dag.

Ingen kommentarer: