mandag, januar 30, 2006

Mohair fra Kvickly

Det har været noget af en garn- dag i dag. Det hele startede hos Kvickly i Herning. Jeg har ikke købt garnet selv, det gjorde min mand, efter at han havde afleveret vores søn i børnehaven, kørte han videre til Kvickly. Han var en af de første der stod ved garnet og fik fat i disse 10 ngl. til en rigtig god pris........mere siger jeg ikke.



Formiddagstur til Garngalleriet

Så kørte vi en lille tur til Ry, hvor jeg havde lavet en aftale hos Birthe P. ved Garngalleriet. Jeg blev modtaget med et stort kram og Birthe havde sat kaffen over. En spændende butik, min mand syntes især at de 3 store væve, der stod i butikken var imponerende. Min husbond valgte dog, at gå en lille tur i Ry by, mens jeg fandt det jeg skulle bruge. Og her ser i resultatet: Lækkert Shetlands Tweed fra Karen Noe Design som jeg skal strikke Mermaid i.


Og så kunne jeg ikke stå, for dette Danske pelsuldgarn, det skal blive til Pyramide og farven er syrenfarvet og bare så flot i virkeligheden. Det var dejligt at hilse på dig igen Birthe og håber ikke at der kommer til, at gå for lang tid. En helt igennem dejlig garn-dag.


2 kommentarer:

marianne lundholm sagde ...

jättefina garner, det blir spännande att få se hur det blir

nettie sagde ...

Hejsa!
Du har da godt nok fået købt lidt ind i dag af mange dejlige sager.
Go' fornøjelse, når du skal til at bruge dem, så jeg glæder mig til at se resultater her på bloggen.