mandag, januar 09, 2006



Billedet er ganske vist ikke det bedste, men her er så min første firkant til mit GAAA-tæppe. Den hedder Ginette Belanger og har været sjov at strikke og ikke særlig svær. Har netop lige opdaget en fejl, jeg har kun strikket diagrammet over de første 19 pinde og ikke over 24 pinde, som der stod i opskriften. En rigtig dum fejl og jeg har ikke lyst til at trævle den op, for nu kan den da ikke bliver mere personlig. Og så har jeg valgt at strikke med 1 tråd, istedet for som før skrevet 2 tråde af Brugsens strømpegarn, det andet blev alt for tykt. Jeg strikker med pind 3.

2 kommentarer:

kirstens strik sagde ...

Jamen jeg kan da ikke umiddelbart se at der er noget galt!
Den er d rigtig flot, og du har da været hurtig.
Jeg er lige begyndt i dag, men jeg synes det kræver stor koncentration.

Kh Kirsten

marianne lundholm sagde ...

jättefin fyrkant, jag skall snart börja med en fyrkant