tirsdag, december 27, 2005

Tak for julegaven Nettie
Fra min kære veninde Nettie, fik jeg strikkepinde og hun har lige valgt et nummer som jeg altid står og mangler. 2 ngl. Vivaldi fra Garnstudio (hun kender min svaghed for grøn) og en sød lille massager til de ømme led, når der arbejdes for meget ved skærmen eller ved strikkepindene. Tak for gaven Nettie, det er lige noget som jeg har ønsket mig.




Se min julegave fra julenissen
I webstrik gruppen var jeg med i julegavebytteri og her er hvad jeg fik fra min nisse. Jeg er rigtig glad for gaven, kan i ikke forstille jer, hvor flot denne lanterne vil være på en varm sommeraften. Julemanden må nok, som det andet julepynt, finde sig i, at blive pakket væk i det nye år. Tak for gaven til nisse Tove.




2 kommentarer:

nettie sagde ...

Yo Bebiane !
Godt at du kan bruge gaven....... den er valgt med omhu ;o)

Knus
fra
nettie

Britta sagde ...

Hvor er du heldig! Min nisse har snydt mig :-(