onsdag, december 14, 2005

Sort sjal i Ombelle

Dette sjal blev jeg færdig med i går aftes. Jeg skal bruge det på lørdag, hvor jeg skal til 40 års fødselsdag hos en veninde. Det er strikket i Ombelle på pind 12. Jeg har lavet lidt hulmønster i starten og ellers strikket glatstrikning. Resultatet blev helt godt og passer godt til kjolen jeg skal have på.



To dejlige overraskelses-pakker fra Markno

I mandags kunne jeg endelig komme på posthuset og hente pakken fra Markno. Disse to skønne pakker med strømpegarn, så nu kan min kære mand, får sig et par strømper mere.

3 kommentarer:

Dorthe, Esbjerg sagde ...

Hej Bebiane.
Tillykke med dit flotte banner og logo, jeg er grøn af misundelse. Har du "opskriften" eller har du fået online support af Lene?
Knus fra
Dorthe

Chris sagde ...

Hej Bebiane!
Ejjjjj - hvor udvikler din blog sig dog positivt og sikke en smuk "bjælke"/knap du har fået kreeret. Det ser SÅ flot ud!!
Applaus!! Hyggelig hilsen Christa

Strik-InLise sagde ...

Hej Bebiane

Tillykke med dit nye look. Det nye banner passer rigtig godt til titlen. Din knap har jeg snuppet og den bliver lagt ind på min blog, når jeg får tid.

KH Lise